سرگذشت عجیب دوران متلاطم من

بیست و چند سال در آرامش و بدون دغدغه گذشت اما به یک باره دیگر خبری از آرامش نبود

سرگذشت عجیب دوران متلاطم من

بیست و چند سال در آرامش و بدون دغدغه گذشت اما به یک باره دیگر خبری از آرامش نبود

  • ۰
  • ۰

سرآغاز

سلام . . . 

بهم میگن که تو خوب حرف میزنی. میگن بلدی چطوری با زبونت بقیه رو راضی کنی. حتی ی دختر خانمی که مثل خواهرم دوستش دارم برگشت گفت به من که "تو زبون بازی" . . . خلاصه انگار بلدم حرف بزنم ولی نه زبون بازی که آخه . . . من اسمش رو میذارم "توانایی بیان احساسات در قالب کلمات". بله این یکی کار هر کسی نیست خیلی ها بلد نیستن بیان کنند چیزی رو که توی دلشون هست یا احساسای رو که دارن . . . ولی گویا من بلدم ک ب زبون بیارمشون که بگم درونم چطوری دارم حس میکنمش.


بعد بیست و چند سال زندگی بدون دغدغه حالا ی طوری بالا پایین دارم میشم توی زندگی که ی وقتایی برمیگردم به خدات میگم که بس نیست انصافا!!!!!! ماه‌من گفت بنویس که یادت نره گفتم باشه مینویسمشون. 

مینویسم که بمونه احوالاتم 

که بمونه بالا پایین هام 

که بدونم چ روزگاری بهم گذشت 

که یادم نره چ شد از کجا شروع شد و تا کی ادامه داشت. 

امیدوارم مطالبی که این تو با هشتگ #ماه‌گل مینویسم خیلی زود به آخرش برسه که این فصل داستان زندگی من خیلی زود جمع بشه تموم بشه و روزهایی بیاد که بتونم از داشته های زندگیم بدون غصه یا حداقل این غصه ایی که الان دارم لذت ببرم. نه اینکه الان لذت نمیبرم و زندگی یک سره بد میگذره ها نه. من اتفاقا الانشم لذت هایی رو تجربه میکنم که شاید خیلی ها تجربش نکن هیچ وقت. من ماه‌ام رو دارم که دیدنش، دیدن خنده‌هاش، دیدن صورتش، دیدن چشاش، شنیدن صداش، رفتاراش، بی‌محلی‌هاش، حرکت دستاش وقت حرف زدن، راه رفتنش مهربونی‌هاش و هر چیز ریز و درشتی درش برای من یک دنیا ذوق داره توش . . . .



حرفم میشه اینکه دلم در گروی کسی است و دل کسی در گروی من . . . 

همه چی از این دوگانه خدات شروع شد دخترجان . . .  

و حالا من با دو قلب زندگی می‌کنم . . .

  • ۹۸/۰۳/۲۶
  • محمدحسین آرام

سرآغاز

قلب

ماه‌گل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی